🌺HKZMR 313🌺

بایگانی

مکالمه درس اول انگلیسی پایه هشتم

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ق.ظ
*مکالمه درس اول*
*ملیت من*

Related image

Shayan: Mr. Chaychi, this is my cousin Sam. He speaks French, English, and a little Persian.

Teacher: Oh, nice to meet you, Sam.: Nice to meet you, too.

Teacher: Are you from Iran?
Sam: Yes, I’m originally Iranian, but I live in France.
Teacher: Welcome to our class. How do you like it in Iran?
Sam: Iran is great! I love it. It’s a beautiful country.

****

شایان: آقای چایچی این پسر عموم سَم است. او فرانسوی، انگلیسی و کمی فارسی صحبت می کند.

معلم: اوه از ملاقات شما خوشبختم سَم.

 

سَم: منم از ملاقات شما خوشبختم.

معلم: آیا شما اهل ایران هستید؟

سَم: بله، من اصالتا اهل ایران هستم، اما من در فرانسه زندگی می کنم.

معلم: به کلاس ما خوش آمدی. ایران چطوره؟

سَم: ایران عالیه. عاشقش هستم. کشور زیبایی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی