🌺HKZMR 313🌺

بایگانی

مکالمه درس سوم انگلیسی پایه هشتم

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۲۹ ب.ظ
 *مکالمه درس سوم*
* توانایی های من*

Related image

Elham: Wow! Your drawing is very good.
Sara: Thanks. Can you draw?
Elham: No, I’m not good at drawing. But I can take good photos.
Sara: Really? Can I see your photos?
Elham: Why not? Come to my house this afternoon.
Sara: Oh, I can’t make it today. How about Thursday afternoon?
Elham: That’s fine. You can bring your drawing book, too.
Sara: Sure.


                             ****

الهام:نقاشی تو خیلی خوب است.
سارا: ممنون، تو می توانی نقاشی کنی؟
الهام:نقاشی من خوب نیست. اما من می توانم عکاسی کنم.
سارا: واقعا؟ می توانم عکس های تو را ببینم؟
الهام: چراکه نه؟ امروز بعد از ظهر به خانه من بیا.
سارا: اوه من نمی توانم امروز این کار را انجام دهم. پنج شنبه بعد از ظهر چطور است؟
الهام: خوبه. تو می توانی کتاب نقاشی ات را هم بیاوری؟
سارا:حتما.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی