🌺HKZMR 313🌺

بایگانی

مکالمه درس چهارم زبان انگلیسی پایه هشتم

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

*مکالمه درس چهارم*

*سلامتی من*

Related image

Teacher: Are you OK?
Student: No, I’m not. I have a headache.
Teacher: Oh, you have sore eyes, too. You should go home and rest.
Student: Yes, but we have one more class.
Teacher: Don’t worry. I’ll talk to your teacher.
Student: Thanks for your help.
Teacher: Let’s go to the office and call your parents first. Class, be quiet! I’ll be back in a minute.

****

معلم: حالت خوبه؟
دانش آموز: نه، خوب نیستم. من سردرد دارم.
معلم: اوه شما چشمهات هم درد می کنه. باید بروی خانه و استراحت کنی
دانش آموز: بله اما ما یک کلاس دیگه هم داریم.
معلم: نگران نباش. من با معلم شما صحبت می کنم.
دانش آموز: برای کمک تان ممنونم
معلم: بیا برویم دفتر و ابتدا با پدر مادرت تماس بگیریم. بچه ها ساکت باشید من یک دقیقه دیگر برمی گردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی